Una avaria ens ha deixat 2 dies sense telèfon ni ADSL
Dijous, 6 de febrer de 2014
Per segona vegada en menys d'un mes
Aquest dimarts, dimecres i dijous, els abonats a la telefonia fixa de telefònica i els usuàris de la linia ADSL de la mateixa companyia han estat sense línia.
L'Ajuntament s'ha posat en contacte amb els departaments de consum tant del Consell Comarcal d'Osona, com de la Diputació de Barcelona,per demanar ajuda per pressionar a la companyia per accelerar la recuperació del servei.
A mitja tarda de dijous el servei ha estat restablert.
Una de les primeres mesures que ens han aconsellat les fonts consultades, ens han dit que la companyia haurà d'abonar-nos aquests dies que hem estat sense servei.
Malgrat això l'ajuntament demanarà a la companyia mesures més importants per evitar que aquests problemes es tornin a repetir.
Darrera actualització: 7.02.2014 | 12:25
L'Ajuntament s'ha posat en contacte amb els departaments de consum tant del Consell Comarcal d'Osona, com de la Diputació de Barcelona,per demanar ajuda per pressionar a la companyia per accelerar la recuperació del servei.
A mitja tarda de dijous el servei ha estat restablert.
Una de les primeres mesures que ens han aconsellat les fonts consultades, ens han dit que la companyia haurà d'abonar-nos aquests dies que hem estat sense servei.
Malgrat això l'ajuntament demanarà a la companyia mesures més importants per evitar que aquests problemes es tornin a repetir.